TAGS

    Max and the Book of Chaos Review

    01/08/2020 • 15:00
    Max and the Book of Chaos Review
    • shares

    Μερικά βιβλία θα πρέπει πάντα να μένουν κλειστά...

    H ανακοίνωση της κυκλοφορίας του Max and the Book of Chaos μας χαροποίησε ιδιαιτέρως, καθώς οι εντυπώσεις που μας είχε αφήσει ο συγκεκριμένος τίτλος κατά την διάρκεια ενός σύντομου hands-on session στην Gamescom 2018 ήταν αρκετά θετικές. Πριν δούμε περί τίνος πρόκειται θα θέλαμε να σημειώσουμε, ότι η εν λόγω δημιουργία δεν σχετίζεται με τα Max & the Magic Marker και τα Max: The Curse of Brotherhood, καθώς έχει αναπτυχθεί από την Orenji Games και όχι από την Press Play. Όσοι λοιπόν ήλπιζαν ότι στο πρόσωπο του Max and the Book of Chaos θα έβρισκαν το sequel της Puzzle/Platform σειράς της Press Play ενδεχομένως να απογοητευτούν. Παρόλα αυτά, η προσπάθεια που κατέβαλε η Orenji Games είναι αξιέπαινη και το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα διασκεδαστικό run and gun, το οποίο αντλεί -διακριτικά- τις επιρροές του από τα Pang, Metal Slug και Bug Butcher.

    Συνήθως στις κυκλοφορίες αυτού του τύπου, το σενάριο περνά σε δεύτερη μοίρα, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση η ισπανική εταιρεία ανάπτυξης κάνει φιλότιμες προσπάθειες για να βάλει σιγά σιγά τον παίκτη στο κλίμα. Η ιστορία λαμβάνει χώρα σε ένα κάστρο, το οποίο με την πάροδο των αιώνων έχει μετατραπεί σε ένα καλοκαιρινό σχολείο. Το φαινομενικά αθώο κτήριο όμως κρύβει ένα μυστικό, καθώς στην βιβλιοθήκη του υπάρχει ένα αρχαίο βιβλίο εμποτισμένο με τη δύναμη της αντιύλης. Τα ξόρκια δε που υπάρχουν στις σελίδες του βιβλίου μπορούν να ανοίξουν πύλες σε άλλες διαστάσεις. Όπως καταλαβαίνετε, κάποιος κάνει το λάθος να διαβάσει το βιβλίο και από εκεί και πέρα ο Max Racoon, κεντρικός πρωταγωνιστής της ιστορίας, αναγκάζεται να βάλει σε τάξη... τα ασυμμάζευτα.

    Το προσωπικό του σχολείου έχει μεταλλαχθεί από την μαγική δύναμη του βιβλίου, ενώ οι συμμαθητές σας έχουν απαχθεί και έχουν φυλακιστεί σε ειδικά κλουβιά. Για καλή σας τύχη, ο -μεταλλαγμένος σε ανθρωπόμορφο γλάρο- επιστάτης του σχολείου που τυγχάνει να είναι ο ίδιος που έκρυψε το βιβλίο στη βιβλιοθήκη, ώστε κανείς να μην υποψιαστεί τη δύναμή του, σας προμηθεύει με ένα μαγικό πιστόλι, το οποίο και θα αποτελέσει το βασικό όπλο σας καθ' όλη τη διάρκεια της περιπέτειάς σας.

    Μετά από ένα σύντομο tutorial, που αναλαμβάνει να σας μυήσει στους βασικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε το επικίνδυνο ταξίδι σας. Το Max and the Book of Chaos χωρίζεται σε πέντε βασικά levels, με το προτελευταίο εξ' αυτών να περιορίζεται σε ένα boss fight, δύο φάσεων. Το πέμπτο και τελευταίο level χωρίζεται σε έξι φάσεις, με τις τρεις εξ' αυτών να απαιτούν αρκετά απαιτητικό platforming. Οι τρεις πρώτοι κόσμοι χωρίζονται με τη σειρά τους σε έξι επίπεδα αυξανόμενου βαθμού πρόκλησης, ωστόσο δεν χρειάζεται να τα ολοκληρώσετε όλα για να φτάσετε στο boss fight κάθε κόσμου. Πιο συγκεκριμένα, για να ξεκλειδώσετε τα boss fights θα χρειαστεί να συλλέξετε 10 αστέρια ή αν προτιμάτε να απελευθερώσετε 10 από τους συμμαθητές σας.

    Η δομή των levels είναι παραπλήσια με αυτή του Pang, καθώς ο Max βρίσκεται “περιορισμένος” σε ένα κλειστό χώρο. Στην κορυφή του χώρου αυτού βρίσκονται τα κλουβιά των συμμαθητών σας, τα οποία και θα πρέπει να καταστρέψετε για να τους σώσετε και να κερδίσετε από ένα μέχρι τρία αστέρια (ένα για κάθε μαθητή που σώζετε). Παράλληλα, θα πρέπει να προσπαθήσετε να επιβιώσετε από τις ορδές των εχθρών που έρχονται κατά πάνω σας. Κάθε level διαρκεί για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, οπότε μέσα σε αυτό το χρόνο θα πρέπει όχι μόνο να επιβιώσετε, αλλά και να σώσετε όσους περισσότερους συμμαθητές σας μπορείτε.

    Ο ήρωάς σας μπορεί να πυροβολήσει μόνο στον οριζόντιο ή στον κάθετο άξονα, να πηδήξει και να κάνει dodge προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Η εξολόθρευση των εχθρών σας ανταμείβει με διάφορα power-ups, τα οποία όμως διαρκούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με χρυσά νομίσματα και αν είστε τυχεροί με potions που αναπληρώνουν τα -ομολογουμένως- περιορισμένα hit points σας. Ο πρώτος κόσμος είναι σχετικά βατός, ωστόσο οι δύο επόμενοι θα δοκιμάσουν τα αντανακλαστικά σας και αυτό γιατί οι κίνδυνοι πολλαπλασιάζονται. Λόγου χάρη, στον τρίτο κόσμο θα πρέπει να πολεμήσετε διπλά σε φούρνους, οι οποίοι “ξερνούν” σε ανύποπτες στιγμές φλεγόμενα κουλουράκια ή ακόμη και πάνω σε ένα κομμάτι βούτυρο, ενώ αυτό τηγανίζεται.

    Με τα αστέρια και τα νομίσματα που συλλέγετε μπορείτε να ξεκλειδώσετε διάφορες αναβαθμίσεις και skins για τον Max, ώστε να κάνετε το έργο του λίγο πιο εύκολο. Τα skins όχι μόνο αλλάζουν την εξωτερική εμφάνισή του ήρωά σας, αλλά του προσδίδουν και κάποιο χρήσιμο passive ability. Παραδείγματος χάριν, ο Viking Max είναι λίγο πιο ανθεκτικός, καθώς διαθέτει ένα επιπλέον hit point. H ιδιαιτερότητα που συναντάμε στις διάφορες αναβαθμίσεις είναι ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα. Ακόμα δηλαδή και αν ξεκλειδώσετε και τις 10 διαθέσιμες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τις δύο εξ' αυτών.

    O βαθμός πρόκλησης είναι ικανοποιητικός στο χαμηλότερο επίπεδο δυσκολίας, ωστόσο στο Original επίπεδο αυξάνεται δραματικά. Το περιθώριο που έχετε για να αντιδράσετε και να αποφύγετε μια επίθεση είναι πολύ μικρότερο και παράλληλα κάνουν spawn περισσότεροι εχθροί. Η επιβίωση είναι εφικτή στο Original επίπεδο, ωστόσο τα στενά χρονικά περιθώρια δεν αρκούν για να σώσετε τους συμμαθητές σας. Με άλλα λόγια αν ψάχνετε για ένα απαιτητικό run and gun που θα δοκιμάσει τα αντανακλαστικά και τις ικανότητές σας, θα πρέπει οπωσδήποτε να παίξετε στο Original.

    Το συγκεκριμένο επίπεδο δυσκολίας αυξάνει αισθητά και τη διάρκεια του παιχνιδιού, καθώς στο Easy αρκούν δυόμιση περίπου ώρες για να δείτε τα credits και να συλλέξετε όλα τα trophies. Οφείλουμε βέβαια να σημειώσουμε ότι ακόμη και στο χαμηλότερο επίπεδο δυσκολίας υπάρχουν στιγμές που θα σας ωθήσουν σε εκνευρισμό. Το χαιρέκακο γέλιο του βιβλίου που συνοδεύει την οθόνη του “game over” δεν βοηθά την κατάσταση, ιδίως όταν έχετε πεθάνει 15 φορές στο ίδιο boss fight. Εξίσου εκνευριστικό είναι να χρησιμοποιείτε την αναβάθμιση που αυξάνει τα drops των potions, και αυτά να πέφτουν μόνο όταν η ζωή σας είναι πλήρης...

    Σε τεχνικό επίπεδο παρατηρούνται κάποιες ατασθαλίες, τις όποιες μάλιστα είχαμε εντοπίσει και στην demo έκδοση του παιχνιδιού πριν από μερικά χρόνια. Σε κάποιες περιπτώσεις, όταν πέφτει ένα αντικείμενο ή όταν ένα boss ετοιμάζεται να εξαπολύσει μια επίθεση εμφανίζεται ένα τετράγωνο μαύρο πλαίσιο στην οθόνη σας. Τα φαινόμενο αυτό παρατηρείται με μεγαλύτερη συχνότητα στο τελικό boss fight. Ευτυχώς, η απόκριση των controls και το gameplay γενικότερα δεν επηρεάζεται από αυτό το φαινόμενο, αλλά όπως και να το κάνουμε αμαυρώνει -στην κυριολεξία- την φιλότιμη δουλειά της Orenji Games.

    To review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για PS4, η οποία μας παραχωρήθηκε από την JanduSoft.


    Πηγή: IGN Greece

    Γράψτε το σχόλιο σας...
    30/10/2019 • 07:14

    Κομβικός παράγοντας το κίνητρο σε Λονδίνο και Νάπολι

    Προβάδισμα νίκης σε εκτός έδρας αποστολές έχουν απόψε η Λειψία, η Αμπερντίν και η Ρέϊντζερς. Με βάση το κίνητρο μπορεί να καταφέρει κάτι καλό η Γιουνάϊτεντ στο Λονδίνο ενώ ματς με πολλά γκολ περιμένουμε στη Νάπολι.